معرفی دوره آموزشی "Systems Thinking: Reality is Messy"

معرفی دوره آموزشی "Systems Thinking: Reality is Messy"

تفکر سیستمی راه های قدرتمندی برای درگیر شدن با موقعیت های آشفته به ما می دهد. در این دوره رایگان، با درک چگونگی تشخیص پیچیدگی، اصول تفکر سیستمی را کشف خواهید کرد.

دوره آموزشی "تفکر سیستمی: واقعیت آشفته است" توسط دانشگاه تکنولوژی سیدنی UTS (University of Technology Sydney) به صورت رایگان منتشر شده است. 

درباره دوره

آیا تا به حال به چالش های امروز فکر می کنید و گزینه هایی برای آینده ای بهتر تصور می کنید؟ همانطور که ما به طور فزاینده ای پیچیدگی دنیای خود را تشخیص می دهیم، چالش هایی که با آن روبرو هستیم نیازمند رویکردهای جدیدی است.

آنچه ما نیاز داریم، روش‌هایی از تفکر است که می‌تواند به طور موثر با پیچیدگی کار کند. تفکر سیستمی ابزارها، رویکردها و مهارت هایی را برای مقابله با موقعیت های آشفته و پیچیده، چه حرفه ای و چه شخصی به ما می دهد. مسیرهایی را به سوی آینده های پایدارتر باز می کند.

در این دوره، می آموزید که چگونه موقعیت های پیچیده با موقعیت ها یا پروژه های پیچیده بسیار متفاوت است. این شما را مجهز می‌کند تا گام‌های بعدی را برای آزمایش ابزارهای تفکر سیستمی در ماژول‌های بعدی بردارید، جایی که آنها را در موقعیت‌های آشفته‌ای که شما، سازمان یا پروژه‌تان با آن مواجه هستید، اعمال خواهید کرد. همچنین این دوره به شما کمک می کند ارزش تفکر سیستمی را هنگام درگیر شدن با موقعیت های چالش برانگیز دنیای واقعی درک کنید. 

محتوای دوره نشان دهنده دانش و تخصص 20 ساله موسسه UTS برای آینده های پایدار (ISF) است که بر اساس الهام از تعداد زیادی از متفکران سیستم ساخته شده است. 

ساختار دوره
  • واقعیت آشفته است: ما با چه نوع موقعیت هایی سروکار داریم؟
  • سیستم پیچیده چیست؟
  • تقویت تفکر سیستمی
  • جهان بینی و پارادایم ها: نگاهی عمیق به خود و جوامعمان
  • تفکر سیستمی را در دنیای خود اعمال کنید.
جزئیات  دوره
  • زمان: 2 ساعت
  • سطح: متوسط
  • هزینه: رایگان

برای شرکت در این دروه بر دکمه زیر کلیک کنید:

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدیریت سیستم‌ها
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی