معرفی آکادمی سیستم سازی

معرفی آکادمی سیستم سازی

سیستم‌ها فرایندهای تکراری هستند که بدون در نظر گرفتن اندازه کسب‌ و‌ کار یا صنعت یا محل کار می‌کنند. سیستم‌ها به شما اجازه می‌دهند رویه‌ها و کارهایی را که در یک واحد سازمانی یا کسب و کاری خاص انجام شده را کپی کرده و دقیقاً در نقاط مختلف دیگری انجام دهید تا بتوانید کسب و کارتان را توسعه و رشد دهید.در آکادمی سیستم سازی کسب و کار میخواهیم به شما مشاوران و صاحبان کسب و کار، سیستم سازی در کسب و کار را بیاموزیم تا بتوانید خودتان سیستم ساز کسب و کارتان شوید.

آکادمی سیستم‌ سازی کسب و کار با گردهم‌آوردن مدرسان، مشاوران و مدیران خبره کسب‌ و‌ کار، خدمات آموزش، کوچینگ، مشاوره و اجرای سیستم‌ سازی در کسب و کار را به عموم شرکت‌ها ارائه نماید. در آکادمی سیستم سازی همواره سعی می‌شود تا علم و دانش، در کنار تخصص و تجربه قرار گیرد تا خدمات منحصر به فردی را ارائه نمایید.

آکادمی سیستم سازی با همراه داشتن ۳ کارگروه کلینیک سیستم‌سازی، انتشارات و آکادمی، تمامی دغدغه‌های شما در زمینه سیستم سازی کسب و کار را مرتفع می‌سازد.

 

برخی از مطالب مهم سایت آکادمی سیستم سازی:

نقشه راه استقرار سیستم سازی در کسب و کار شما: در این مطلب سعی شده است مسیری که کسب و کارها بهتر است به منظور سیستم سازی در کسب و کار خود طی کنند ارائه و در مورد نقشه راه استقرار سیستم سازی در کسب و کار شما توضیحات مختصر و مفیدی ارائه نمایید.

چکاپ رایگان کسب و کار شما: در این لینک ادعا شده است که کسب و کار شما را به صورت رایگان چکاپ می کنند. ابتدا شما اطلاعاتی درباره کسب و کارتان می دهید، سپس مشاوران اطلاعات را بررسی کرده و با شما تماس می گیرند.

صفر تا صد OKR

تحلیل و بهبود فرایندها – یکی از مهم ترین مراحل سیستم سازی

کسب‌وکار خود را بسنجید: چگونه برای موفقیت سیستم سازی کنید

چه طور بدون ازبین‌رفتن خلاقیت، سیستم سازی کسب‌وکار کنیم؟

مهم ترین نرم افزار سیستم سازی

درآمد غیرفعال چیست؟

 

ورود به سایت آکادمی سیستم سازی:

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مدیریت سیستم‌ها
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
بایگانی